Често задавани въпросиЗадаване и работа на продуктовия файл

Задаване и работа на продуктовия файл

  • Изпълних инструкциите за настройка на скрипта за продуктовия файл, но все още не функционира правилно. Какво трябва да направя?

    За да решите проблема проверете дали файлът е сложен в правилната папка - в същата папка, където са и останалите файлове. В случай, че проблемът не се разреши по този начин, моля, кажете ни каква грешка връща скрипта. При желание от Ваша страна можете да ни дадете временен достъп през FTP и някой от нашите програмисти ще направи необходими...

  • Как да задам препратката към продуктовия файл?

    - HTTP: http://www.example.com/path_to_datafeed.ext - HTTP ограничен достъп чрез парола: http://www.example.com/path_to_datafeed.ext?pass=password - HTTP ограничен достъп чрез обикновена оторизация: http://user:password@www.example.com/path_to_datafeed.ext - F...

  • Колко време отнема докато продуктовия файл бъде одобрен и продуктите публикувани?

    Необходими са 1-3 работни дни докато се одобри продуктовия файл и продуктите се публикуват в сайта. В случай, че този период е изтекъл и не сте получили известие дали продуктовият Ви файл е одобрен или отхвърлен, моля, свържете се с нас....

  • Продуктовият ми файл е отхвърлен. Какъв е проблемът и как може да бъде решен?

    Има няколко причини, които могат да доведат до отхвърляне на каталога Ви: - Зададената препратка към файла Ви не е правилна, тъй като води или към сайта Ви или към невалиден файл; - Полетата не са подредени в правилния ред (Категория | Производител | Модел | Продуктов код на търговеца | Име на продукта | Описание на продукта | Препратка към продукта...

  • Продуктовият ми файл не може да бъде изтеглен. Защо?

    Ако продуктовият Ви файл не може да бъде изтеглен трябва да проверите следното: - препратката към продуктовия файл да бъде валидна и да започва с http://, https:// или ftp:// в зависимост от случая; - продуктовият файл не трябва да бъде подсигурен с потребителско име/парола (ако е подсигурен, то потребителското име/паролата трябва да б...

  • Защо имам отхвърлени редове в страницата за статистика на продуктите?

    Отхвърлените редове от продуктовия файл са тези продукти, които не могат да бъдат правилно внесени поради липсваща или невярна информация. Причините, които могат да доведат до отхвърляне на продукти са: - Продукти без категория - не е запълнено поле Категория в продуктовия файл; - Продукти с невалиден URL адрес - продукти, за които URL адреса не е валиден (адрес...

  • Какво е необходимо да направя, за да премахна отхвърлените редове?

    За да премахнете отхвърлените редове е необходимо да разрешите посочените проблеми. Веднъж разрешени, премахването ще бъде автоматично извършено при следващото задаване на каталога Ви (през следващата нощ)....

  • Какво означават грешките в страницата за продуктова статистика?

    Грешките при обработка на файла в страница Статистика за магазина -> Статистика за продуктите показват какво затруднение е срещнала системата по време на обработка на файла. Ето какви възможни грешки могат да излязат: - Файлът не е намерен (error 404) - при опит за достъп браузерът връща грешка 404 - файлът не е намерен. По всяка вероятност файлът не е на указаното мя...

  • Защо имам грешки при сваляне на изображения в страницата за статистика за продуктите?

    Грешките при сваляне на изображенията показващи се в страница Статистика за продуктите може да показват редица грешки по време на обработка на снимките. Ето какви грешки могат да се покажат: - твърде малки изображения - снимките са по-малки от 220x220 пиксела; - изображенията не могат да бъдат свалени - има няколко причини за тази грешка: файлът е повред...