Ако не желаете да инсталирате кода на ShopMania в сайта си, трябва да закупите някой от Премиум пакетите за преференциално публикуване. В случай, че решите да публикувате кода на сайта си и да закупите Премиум пакет, ще се възползвате от допълнителен бонус....
Ако публикувате кода ShopMania на сайта си и закупите пакет Премиум ще можете да ползвате отстъпка от стойността на всеки закупен пакет Премиум....
За да се възползвате от преференциалното публикуване на продуктите е необходимо да се регистрирате: Присъединете се към партньорската програма След това може да изберете някой от премиум пакетите или да ни пишете за повече подробности. Няма скрити такси и пакетите, които предлагаме се базират на системата CPC (Cost Per Click). Ще заплащате само за реалния трафик към В...
Ето няколко възможности, които могат да подобрят пубикуването на продуктите в каталога на ShopMania: - създайте лого с високо качество; - уверете се, че сте инсталирал кода (в противен случай профила Ви може да бъде отстранен ако не сте закупили някой от пакетите за преференциално публикуване); - уверете се, че използвате висококачес...
За съжаление, поради големия брой магазини в системата ни е възможно да се получи закъснение между 3-5 работни дни, но със сигурност ще отговорим на всички запитвания....
Тук Ви посочваме някои от предимствата на преференциалното публикуване: - публикуване на магазина Ви в секцията на магазините, които препоръчваме (за категориите, където магазина Ви има зададени наддавания); - публикуване на продуктите Ви пред други, конкурентни на тях; - специално лого на ShopMania, с което Ви препоръчваме; - приоритетно обслужване...
Не е необходимо да се свързвате с нас, ако забележите, че тези промени не са направени още. След като вече сте заплатили ще отнеме между 4-6 часа, докато промените станат видими на сайта....
Това е сумата, с която разполагате в профила си в ShopMania, чийто баланс се поддържа чрез заявените рекламни пакети или чрез получаване на бонуси. На определени периоди от време (между 1 и 6 часа) се удържат пари от тази сума в зависимост от общия брой кликове през този период и от СРС параметрите, определени за категориите, където кликовете са направени....
Средна цена за клик е средната стойност на цената за клик, платена за определен брой кликове и определен период.
За да видите баланса влезте в профила си чрез Партньорската програма и страницата Баланс ....
Ценовото предложение е сумата, която даден магазин е готов да заплати за един клик на потребител, който ще посети страниците на магазина. Цената на клик е известна още като (CPC - cost per click). Като търговец трябва да зададете ценовото си предложение по категория или за продукт. За всяка категория има минимално ценово предложение, к...
Публикуването на продукти с предимство не е свързано с някакви срокове. Вашият магазин може да се възползва от преференциално публикуване, докато са изпълнени следните критерии: - заредената сметка в профила е с положителен баланс; - Вашата премиум кампания е активна; - имате активни наддавания за категориите, в които имате публикувани продукти и стойността на...