Често задавани въпросиОтстраняване на профил

Отстраняване на профил

  • Профилът ми е отхвърлен без да знам причината. Какво трябва да направя, за да го активирам отново?

    Най-вероятно профилът Ви е отхвърлен поради една от следните причини: - сайтът Ви не е действащ; - сайтът Ви вече не отговаря на условията за регистрация; - получили сме известие от определени институции или отговорни лица, свързани с възможни законови проблеми. За да публикувате продуктите си в ShopMania отново, моля, свържете се с на...

  • Продуктите ми не фигурират вече в сайта. Каква е причината?

    Трябва да се уверите, че продуктовият Ви файл е правилно зададен и не генерира грешки. Проверете също дали няма ограничения за достъп на ниво сървър, които могат да породят проблеми при изтеглянето му. Ако сте открили проблема и сте го решили е необходимо да изчакате един ден преди продуктите Ви да бъдат отново публикувани в сайта. Не е нужно да се свързвате с...

  • Поправих грешките, свързани с продуктовия файл? Какви са следващите стъпки?

    Необходимо е да ни изпратите съобщение, чрез което потвърждавате разрешението на проблемите, тъй като ние нямаме възможност да установим това автоматично. След като вече сте потвърдили разрешението на проблемите, продуктовият файл трябва да бъде отново прикачен и одобрен. Това може да отнеме между 1-3 работни дни, в зависимост от типа на Вашия профил....