Ето някои от причините, които могат да доведат до несъответствия по отношение на категоризирането на продуктите: - Вашият магазин публикува в безплатен режим. За безплатно публикуващите магазини категоризирането се извършва автоматично (а не ръчно) от нашата система. Има случаи, когато продуктите не могат да бъдат включени в дадена категории и се публикува...
Този проблем се появява, когато категорията, в която сте позиционирали продукта си е погрешна или сте въвели продукт в твърде обща категория, или кодът и името на продукта са неверни или липсващи. Има вероятност проблемът да е в нашата система, за което Ви молим да ни уведомите по имейл....
В този случай ботовете на ShopMania, които автоматично настройват Вашия "encoding", са предизвикали грешка. Моля, пишете ни, за да решим този проблем....
За да проверите това трябва да влезете в профила си от тази страница Профил на магазин и да достъпите страница Статистика за продуктите , където ще видите данни за продуктите и за това в кои категории са попаднали. Ако желаете да прегледате продуктите си в потребителските страници на ShopMania, влезте в Статистика за продуктите в секция Структура на категориит...
Не е необходимо да създавате нов профил. Можете да добавите и администрирате повече от един магазин от един и същ профил. Всичко, което трябва да направите е да влезете в страницата https://partner.shopmania.bg/cp.register за всеки нов магазин и да минете през същите стъпки, по които сте минали при регистриране на първия магаз...
Въпреки че докладите в системата на ShopMania и тези на други аналитични системи за отчитане на трафика представят сходни данни, необходимо е да имате предвид, че данните се генерират от различни източници и че двете системи всъщност отразяват различна информация. След като разберете по какъв начин работят можете сами да си обясните как и откъде идват различията....
На тази страница са посочени мненията на потребителите и оценката им за магазина Ви. Само регистрирани протребители, влезли в профила си могат да публикуват коментари. Те се публикуват само след предварителен преглед. Обръщайте внимание на лошите коментари, като се опитвате за в бъдеще да подобрите дейността си, след което ще получавате и добри...
Първо не трябва да публикувате коментари за собствения си магазин, защото използваме филтрираща система, която ще ги улови и премахне автоматично. За да получите повече положителни коментари трябва да отговорите на изискванията на клиентите си и да ги насочите към страницата на магазина Ви в ShopMania, за да могат да информират и други потребители за него (по-добре е...
Изтриват се само обидни и поръчани коментари. Когато е възможно се филтрират и изтриват коментари, публикувани от самия магазин или тези, които са обидни по отношение на други магазини. Коментари, публикувани от потребители се изтриват автоматично след 12 месеца от датата на публикуването им, тъй като считаме, че след този период не са вече актуални....
Статистиката при кликовете се актуализира на интервали от няколко часа. Затова кликовете, направени през текущия ден ще бъдат отразени от статистиката на следващия ден....
Можете да им отговорите чрез съответната препратка в списъка с коментари във Вашия профил. Преди да добавите коментара можете да използвате опцията за преглед. Веднъж публикуван, отговорът не може да бъде променян или изтриван....
Продуктите Ви са публикувани в сайта чрез филтър, базиран на индивидуално подреждане. При подреждането се вземат предвид следните фактори: - вида на продуктите (сравними или несравними); - снимка на продукта; - популярност на продуктите, дължаща се на по-голямо търсене, гласуване и посещаемост от потребителите; - вида на магазина, който продава съответни...
На този етап всеки профил в ShopMania може да използва данните само на една фирма. Всички фактури се издават с въведените данни в профила, освен ако изрично не пожелаете фактурата да е към фирма, чиито данни не са въведени. За повече информация, моля, пишете ни support@shopmania.bg...
За смяна на уеб адреса на вече регистриран магазин, моля, пишете ни на support@shopmania.bg с новия и настоящия адрес на магазина. Задължително е да изпратите заявката от имейл адреса, с който е създаден профила....